BODENZIUS

Sprit och Super Mario...

Publicerad 2011-05-21 18:52:33 i Allmänt

Man vet att det är fredag när man får sitt vin på PET-flaska...

 

Jag åkte Flumeride... Det var ingen angenäm upplevelse... Den ska jag aldrig mer åka...

Sen spelade jag på Dumlehjulet en enda ynkaste gång och vann stjärnvinsten... Det var jäkligt grymt gjort... Jag brukar inte ha tur i spel, men efter att jag nästan dött i Flumeride, så förtjänade jag det...

 

Nu har jag i af Dumle så det räcker ett tag... Dumle och Kinder är sådant man alltid bör ha hemma... Annars kan det gå illa... Och det vill man ju inte...

 

Mästerblandaren är i farten... Vi är grymma på att blanda drinkar och spritutbudet är så pass stort att vi kan klara en helkväll utan att behöva dricka samma blandning två gånger...

 

Man undrar lite vad Björne är ute efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela