BODENZIUS

Spanien är ett land där man dansar tango...

Publicerad 2011-12-06 18:07:36 i Allmänt

 

Jaha... Det har inte varit så värst mycket aktivitet här de senaste månaderna... Det är fint att se att folk ändå är här och kollar till bloggen varje dag... Tack ni ljuvliga!

Jag tänker inte lova att bättra mig, för det kommer jag med största sannolikhet inte att göra... Jag är väldigt lat och trivs faktiskt mycket bra med det!

 

Hur som helst så har vi varit i Spanien... Vi hade det så pass bra, att vi bokade en ny resa och åker tillbaka i Januari igen... GÖTT!!!!!

 

Grabbarna var mestadels i poolen...

 

Viskleken var en succé...

 

Det var stor koncentration och fokus... Man ville ju inte göra bort sig och säga något konstigt osv...

 

Ett väldigt stort bröd...

 

Mamma bjöd på sangria... Inte Don Simons, men helt okej faktiskt...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela