BODENZIUS

Varde Ljus!

Publicerad 2011-12-10 23:36:22 i Allmänt

 

Vi har köpt reflexmössor!! 59 kronor på Coop... Sicket kap!!!


Idag har vi varit på kalas! Vi gillar kalas... Jag känner dock att jag kunde besparat mig de sista 90 minutrarna (varsågod språkfascister!) Vi tittade på Dag-Otto... I EN OCH EN HALV FRUKTANSVÄRD TIMME!!! Okej jag kanske tar i en aning, men det är ju faktiskt inte roligt... Inte ens av misstag... När de filmade publiken, så skrattade de så de grät... Jag antar att det är jag som är torr... Jag tycker ju att Björn Hellberg är hur kul som helst... David skrattade ett par gånger (även om han inte vill erkänna det)

Nu ska jag dricka kaffe och ladda inför reprisen av "Så Mycket Bättre" 12:20 imorgon... Det är Mikaels dag och han är min hjälte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela