BODENZIUS

Vi låser dörren in till Damernas...

Publicerad 2011-12-22 21:32:46 i Allmänt

Vad är det för fel på äldreomsorgschefen på Carema...? Och vem tyckte att det var en bra idé att låta henne intervjuas i Aktuellt...? Det lär ju inte vara någon som känner större förtroende för Carema efter detta!

(Jag vet att jag bestämt att inte blogga om annat än meningslösa saker här, men det händer att TV:n råkar stå på preciiiis när jag laddar upp bilder och är det då så att någon är ovanligt dum, så blir jag ju såklart förbannad...)

 

Mor och far var nere och hälsade på i helgen... Davids familj kom hem till mig och jag tvingade nästan alla att dricka Whisky...

 

Det blir ingen riktig jul utan Jul På Liseberg... Mamma gillade det och jag är säker på att hon vill komma ner nästa år igen... Kvällen avslutades på en trevlig grekisk taverna...

 

Igår fyllde jag år! Jag råkade ha fridag precis just den trevliga dagen och bjöd hem Hanna med barn och Dainah... Jag städade innan de kom... Något jag märkte var helt bortkastat, eftersom det såg ut som ett bombnedslag när de gått...

 

Idag har jag tagit körkort! Det var jäkligt bra gjort av mig! Jag löste toerin med bravur i tisdags... Jag hade bara tre fel och var färdig efter en kvart... Körningen idag gick hur bra som helst... Jag är helt enkelt bäst!

Nu ska vi äta prinsesstårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela