BODENZIUS

Tre små fåglar...

Publicerad 2011-12-09 18:16:05 i Allmänt

Det tog oss två timmar att ta oss från Frölunda till Hisingen... Det hade känts okej OM den där David hade tankat INNAN köerna!!! Inte ens Bob Marley piggade upp... Halvvägs genom Götatunneln hade jag panik... Hur som helst så klarade vi oss till macken och nu är det soffläge och öl som gäller resten av kvällen... Jag tänker inte ens gå på toaletten...
Vad är det för fel på vädret egentligen? Nästa gång de stänger av bron, så tänker jag stanna kvar på den sida jag för tillfället befinner mig... Allt annat är vansinnigt... Trafikidioter blir ännu mer idiotiska när det är köer och jag gillar inte idioter...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela