BODENZIUS

ELSA!!!

Publicerad 2012-12-15 23:37:00 i Allmänt

Ja just det... Det är slut på det här nu...
 
 
 
 
 
 
Hon är här!!!!
 
 
 
 
 
Det har hon förvisso varit ett tag, men jag är ju så konstigt långsam nu för tiden... Allt tar så fruktansvärt lång tid... Det är tur att jag inte behöver gå till jobbet... Det skulle liksom inte fungera... Jag är minst en timme sen med typ allt... Förutom besöken på BVC... Eftersom det bara är en femminuterspromenad bort, så är det okej att låta flickebarnet ha smutsig blöja... Den ska ju ändå av när vi kommer dit...
Elsa har satt i system att bajsa precis när man fått på henne overall och mössa och bäddat ner henne i vagnen... Sen ler hon sådär finurligt, precis som att hon vet att tajmingen knappast kunde varit sämre...
Folk är förvånansvärt tålmodiga med småbarnsföräldrar... Det är helt i sin ordning att inte kunna passa tider... Det är fascinerande eftersom jag alltid varit i tid till precis allt och föraktat alla med långsamma klockor... Det här lugna livet passar mig alldeles utmärkt... Jag kan ju dessutom skylla ifrån mig... Du vet... Bajs... Kräks... Mat...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela