BODENZIUS

...........................................

Publicerad 2011-05-11 20:28:13 i Allmänt

Det var ett evinnerligt tjat om att jag bloggar för dåligt... Det är rätt fantastiskt att det finns de som faktiskt följer min meningslösa blogg...

 

På flyget har vinflaskorna slips... Det är stiligt!

 

I Barcelona gör man saker man aldrig skulle göra någon annanstans... Äta sniglar är en av dessa saker... Jag måste erkänna att det inte var jag som beställde in sniglar... Det var mitt ex... Eftersom vi är vana att äta från varandras tallrikar, så passade jag såklart på att smaka... Vid två tillfällen...

 

I Barcelona finns det färglada popcorn...

 

Paella är väldigt gott... Förvånande eftersom den inte innehåller bacon...

 

En dag sprang jag helt oförhappandes på Triumfbågen... Ganska oväntat...

 

Vi besökte en helt fantastisk park...

 

...Med en labyrint i... När vi hittat in till mitten började vi prata om The Shining och jag blev rädd och ville leta mig ut igen...

 

David hade köpt blommor och ställt hemma hos mig när jag kom hem... Han är en fin kille den där David...

 

Första dagen på jobbet träffade jag på två trädgårdstomtar i en uppgång... Lite underligt...Men rätt så trevligt ändå...

 

Årets första glasspaus... Det är viktigt att vara fokuserad... Man vill ju undvika glassdropp...

 

Det är trevligt att komma upp på fiket när någon placerat en överraskning vid ens plats... Överraskning, choklad och leksak i ett...

 

Idag har vi lagat en hel massa mat... Det är bra om man vill slippa laga mat så ofta...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela