BODENZIUS

It´s me... Mario...

Publicerad 2011-05-20 15:03:31 i Allmänt

David ordnade med varm choklad igår... Det var fint eftersom jag hade fruktansvärt ont i ryggen och inte kunde röra mig...

Det kommer att bli en bra helg!
Ikväll ska vi till Liseberg med Lill-Snoddas och kolla Veronica Maggio... Imorgon ska jag och Lill-Suparn spela TV-spel och dricka roliga groggar... ( David som inte förstår vad som är viktigt här i livet ska till Varberg och kolla Öis..(Och NEJ... Jag är inte avundsjuk... inte det minsta)) Jag har väldigt mycket sprit som måste drickas upp... Vi ska däremot inte röra den konstiga vodkan... Den sparar jag för bror min... Han blev jätteglad när jag berättade att jag köpt den och då är det säkrast att den finns kvar när han kommer på besök...
På söndag blir det fika med flickorna i Högsbo höjd ...

Jag (eller snarare Håkan, eftersom jag är lite... Hmm... Trött...) har beställt Beauty And The Beast - The Complete Series på Ebay... Medan vi väntar på den ska vi titta på Twin Peaks (Om CDON vill få tummen ur och skicka min beställning nån gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela