BODENZIUS

I morgon är det måndag...

Publicerad 2011-05-15 21:50:38 i Allmänt

I fredags var det äntligen dags för bowling igen... Jag har inte bowlat på mer än ett halvår och förvånande nog så är jag precis lika dålig som jag var då... Vi grundade med lite öl och mat på Kville Biljard... (Lill-Knodden drack såklart cider)

Fin rumpa... Och en cider...

 

Koncentration... Fast det hjälpte inte mycket... Vi var rätt dåliga allihop... Mest jag... För jag ska alltid vara värst... Det är lite grann min grej...

 

Lill-Glenn är teknisk på hög nivå... Och rätt så full skulle jag tro... Det ser i af så ut... Och så råkar jag veta att han glömde att gå av vagnen och inte kom på det förrän två hållplatser för sent...Klantigt...

 

Vi är inga dåliga förlorare vi... Vi var jätteglada ända till jag kom på att jag var för full och ville åka hem...

 

Såhär glad kan man vara efter att man fått uppleva när öis med typ en sekund kvar av tilläggstiden lägger ett noll och tar tre välbehövliga och välförtjänta poäng...

(Jag hade kunnat klämma in ett par kommatcken eller delat upp den långa meningen men det tänker jag inte göra... Det är roligt när folk stör sig...)

 

Det här var en underlig anordning jag hittade i en plastpåse någonstans ute på landet... Undrar om man kan spränga något med den...

 

Idag på väg till vallokalen räddade vi en humlebebis ur en vattenpöl... Det var dagens goda gärning...


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela