BODENZIUS

...................

Publicerad 2011-05-12 21:20:21 i Allmänt

Om man visste namnet på dessa trettiotre fotbollslegender hade man chansen att vinna en kall dricka från läskautomaten på jobbet...

 

Det är dåligt att man ska behöva få sånt här i brevlådan...

 

Nu är det över... Jag har fått mitt diplom och min nål... Hela klassen var med och tog en öl efteråt... Jag trodde inte att jag skulle vara så blödig, men när jag kramade alla när jag skulle gå, så började jag grina... Det var så mycket jobbigare än jag trodde att det skulle vara...

Kommentarer

Postat av: Håkan

Publicerad 2011-05-12 23:23:16

Man blir ju förbannad är postisarna slänger sån skit i lådan!



Jävlar va mkt saker på diplomet. Jag vill också ha. Jag har inte fått diplom sen typ skolschacksm 1991 eller nått :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela