BODENZIUS

Back To Reason...

Publicerad 2011-03-20 22:21:12 i Allmänt

Igår kväll såg man faktiskt mitt golv... Jag har lyckats få undan det mesta och vi unnande oss ett par groggar med god sprit och en film... Filmen var förvisso dålig, så vi orkade inte se klart den... Mindre bra invigning av filmtittandet i Empans rosa fluffiga...

 

Idag har vi varit på IKEA två gånger... Jag borde ha klippkort där...

 

Det här är tydligen Davids betämda min... Så här ser han ut när han betämmer att vi inte ska åka till IKEA fler gånger... I af inte förrän tidigast imorgon... Vilket vi faktiskt kan göra... För vi ska inte tvätta... David trodde att han hade tvättid imorgon, så han fick med sig min tvätt hem idag, så jag kunde tvätta hemma hos honom imorgon... (Det är rätt svårt att få tvättid hos mig) Men men... När han kom hem och dubbelkollade, så visade det sig att tiden var idag... Jag antar att detta kommer att resultera i att han har med sig en påse med ren, nystruken tvätt till mig imorgon...

 

Arwen och Ahlberg tror att det går att gömma sig under bordet... Casillas har hittat ett mycket bättre ställe...

 

Lillkillen är en bra (och liten) kille... Vet ärligt talat inte hur det skulle sett ut här om det inte varit för honom... Han har sorterat sladdar och papper, skruvat ihop möbler och slängt skräp...

 

Vi kom inte så mycket längre än såhär med byrån... Nu återstår bara spikande och jag tror inte att mina grannar uppskattar att jag pysslar med det efter klockan tio...

 

Hyllan blev såhär... Den kommer att göra sig när den kommer på plats...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela