BODENZIUS

Alfons slog Lillkillen...

Publicerad 2011-03-11 23:03:19 i Allmänt

Vi sköter om trädet... Och vi är väldigt fokuserade när vi gör det...

 

Vi laddade upp inför roadtripen med ölkorv och fyra gröna...

 

... Och kaffe såklart... MYCKET kaffe...

 

David hade med sig karta... Ett fint initiativ eftersom Gekås är rätt stort...

 

Avfettning är lite som porr för David... Han blev helt till sig när han såg hur mycket det fanns att välja mellan och velade i tjugo minuter innan han bestämde sig... Han delade även med sig av små avfettningsanekdoter och det är ju alltid välkommet...

 

Man ser lite mongo ut när man handlar så mycket som jag gjorde idag...

 

När vi kom hem hade jag fått mitt namn på dörren... Jag har ett trevligt namn...

 

Jag hann skruva ihop min köksbyrå innan finalen av På Spåret... Jag gillar verkligen att skruva ihop saker... Kanske ännu mer än David gillar avfettning...

 

Dagens bästa inköp... David hade kollat in ett par assnygga skor, som tyvärr inte fanns i hans storlek... Men i min... Tack tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela