BODENZIUS

Lite sång... Lite dans... Lite naket...

Publicerad 2011-03-01 22:37:25 i Allmänt

När man handlar med Mandel får man självscanna... Jag inhandlade överraskningar inför morgondagen... Imorgon kommer att bli en bra dag...


Mandel lagade väldigt god mat... Hon kan de där grejerna...

Har man inget lock får man improvisera...

När vi satt oss tillrätta på läktaren kollade jag läget på Facebook... Lill-Bollen hade precs uppdaterat sin status och talat om att han befann sig i Frölunda för att se innebandy... Och mycket riktigt... När vi tittade oss omkring, så satt han minsann där en bit ifrån oss... Varken han eller jag har varit och kollat innebandy tidigare, även om jag varit nära ett par gånger, så det var ett mycket oväntat och trevligt sammanträffande... Vi gillar ju Lill-Killen...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela