BODENZIUS

Symmetry...

Publicerad 2011-03-06 10:13:14 i Allmänt



Han påstod att det var otäckt att köra en så stor bil, men han ser rätt nöjd ut...




Man undrar lite vad jag skulle gjort utan min flytthjälp!! Nu är allt på plats och det är kaos på riktigt... Jag känner någon slags förväntansfull ångest över att åka dit och ta tag i det... Men det kan nog vara en god idé att bege sig strax eftersom vattnet inte fungerar där jag är nu och det hade varit gott med en kopp kaffe... Dessutom kanske man behöver gå på toaletten någon gång under dagen...  

(Kanske ska tillägga att han (Vi kan kalla honom Tommy) med hänget inte har sånt häng i vanliga fall... Bara när hans skärp går sönder...)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela