BODENZIUS

She´s Only Rock ´N Roll...

Publicerad 2011-03-02 21:11:48 i Allmänt



Det är roligt med Kinder... Idag ställdes alarmet på 09:00 för Kinderstund...




Jag måste ha varit nedsövd eller något, för  jag har helt missat all ny choklad som poppat upp... Nu har vi lagrat upp, så risken är stor att Ben och Jerry får vänta till helgen... Det finns gränser för hur mycket man klarar av att trycka i sig på en kväll...




Jag var mycket involverad i matlagningen idag... Det vill gärna bli bra när jag lagar mat nu för tiden... Vi fick dessutom lite expertips från bästa brodern och då vore det ju aningen pinsamt att misslyckas... 





Det är ju helt klart roligare att laga mat tillsammans med en god öl...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-03 09:51:02

Ni kommer bli lika tjock som mig snart när ni vräker i er så mycket gosaker. Kinderstund??? Har ni det varje dag?

Jag rullar fortfarande fram men ringer Madde när hon ska komma med den gula bussen.

Ha det bra o ta det lugnt med godiset. Jo det är förresten extrapris på lösgodis på willys, måste nog svänga förbi där sen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela