BODENZIUS

............................

Publicerad 2011-03-25 15:41:33 i Allmänt

Detta är en vepa som min mamma har grejat med i tjugo år... Den kommer antagligen aldrig att bli färdig... Jag vill inte påstå att hon jobbar på den särskilt aktivt, men jag hoppas att den är klar lagom till jul 2015...

 

Vi åt plankstek till lunch... Fantastiskt gott...

 

Patrizia kommer antagligen aldrig någonsin vilja komma hem till mig efter att jag lagt ut den här fina mattan... Men jag får leva med det... Mamma sa att man visst kan kombinera rosa och rött och hon brukar ha rätt...

 

Men... Vad har hänt med herrens huvud??!

 

Jag har köpt en hel påse med rosa saker... Det kommer att bli så fint hemma hos mig  när de kommit på plats!


Jag har köpt en rosa sak till... Till David... Men jag misstänker att han kommer att läsa bloggen när han sitter på tåget och jag vill ju inte förstöra överraskningsmomentet, så jag väntar med att blogga upp bild på den till imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela