BODENZIUS

...............

Publicerad 2011-03-24 15:33:23 i Allmänt

Två gula lökar...

Jag var nog trött imorse... Och antagligen lite stissig inför tågresan... Jag gjorde i ordning kaffe i min termosmugg och ställde i hallen... När jag satt på bussen, så slog det mig att jag inte hade något kaffe med mig... Jag fick vänta till David vaknat och ringa honom och be honom hälla ut det... Jag tror inte att det hade varit så trevligt om det stått kvar till jag kommer hem på söndag...
När jag satt mig tillrätta på tåget, så tyckte jag mig se Camilla gå på i vagnen framför... Jag ringde henne och vi tillbringade resan i bistron... Det var lite konstigt eftersom vi senast igår pratade om att vi måste ta en fika och snacka skit snart... Det blev snarare än vi trodde...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela