BODENZIUS

This Is The Time...

Publicerad 2011-03-16 22:39:14 i Allmänt

Håkan gör det han gör bäst...

 

På något sätt så känns det som att jag aldrig kommer att få ordning här... Jag vet inte var jag ska börja... Det är saker överallt!

 

Inatt ska jag i af inte sova på soffan! Jag har varit hemma hos David och lånat lite sängkläder... Han erbjöd sig att köra mig hem men jag tyckte att jag lika gärna kunde ta bussen... Det fick jag ångra bittert... Vägen var avstängd, så chauffören körde vilse i Långedrag... Sen körde han förbi min hållplats och var på god väg att köra förbi även hållplatsen efter... Jag fick traska tillbaka... På leden... Dessutom hade jag ju en del att släpa på... Typ sängkläderna och två träd...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela