BODENZIUS

Degrees Of Sanity...

Publicerad 2011-03-22 15:41:40 i Allmänt

David har varit på besök! Posten gillar reflexer...

Jag har absolut inte fått så mycket gjort, som jag hade planerat... Jag tänker skylla lite på mitt stundande besök hos tandläkaren... Problemet är att jag verkligen skulle behöva dammsuga... Men det kan jag inte göra när det ligger saker överallt... Säger sig självt... Jag skulle kunna ta bort sakerna på golvet... Men jag har ingenstans att lägga dem... Utom på något annat ställe på golvet och det löser ju inte problemet... Lite av ett moment tjugotvå...
Jag har i af bäddat min säng med nya påslakan och nytt överkast... Dessutom har jag fyllt två och en halv av lådorna i min nya byrå och ställt min sprit i min nya hylla...
Jag vågar inte städa undan på mitt pusselbord eftersom pusslen i klädkammaren ropar på mig hela tiden och då skulle jag inte få något alls gjort... Det är roligare att pussla än att greja...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela