BODENZIUS

Castles Burning...

Publicerad 2011-03-15 21:38:20 i Allmänt

Idag hämtade jag de sista sakerna hos Sissi och lämnade igen nycklarna... Liiiiite aningens vemodigt... Det har varit trevligt att kampera på 7B...

 

Någon (Vi kan kalla honom Håkan) satt fast en hel del... Kanske borde han tvätta sin tröja... Det känns som att det börjar bli dags...

 

 

Det ÄR roligt på IKEA... De är ju hur glada som helst...

(OBS! Bilden är INTE arrangerad)

 

Jag kan det där med självscanning nu... Jag ser så pålitlig ut att de inte ens stickprovar mig nu för tiden...

 

Jag kände på mig att det skulle vara idag det plötligt hände... Men icke... Crap!!

 

Jag har äntligen fått köpt en dammsugare... Nilfisk... Bästa märket enligt Håkans mamma och henne måste man ju lita på...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela