BODENZIUS

Bla bla...

Publicerad 2011-03-14 20:38:25 i Allmänt

Jag är en sån som hittar sånt som andra tappat bort... Typ röda tumvantar och dylikt...

 

Det är så värt ett par timmar komp för att få gå hem och skruva hylla... Även om själva skruvandet bara tog tio minuter... Jag har fått väldigt mycket gjort idag...

 

Mina fina tulpaner jag fick av bästa Dainah E Borg...

 

Madde! Ülker Yupo är som Kinder fast ändå inte... Chokladen är inte tillnärmelsevis lika god som riktig Kinder, men hallå... Tre ägg för 7:90... DÅ ÄR DET VÄRT!!!

 

David lurade mig idag... Han förklarade var tvättstugan låg... (Trappan ner, bredvid soprummet) Inte alltför komplicerat... Han sa att han hade maskinerna rakt fram... Självklart så tog jag för givet att han talade sanning... Men det var bara ljug ljug ljug... Jag tog någon annans maskiner... Det är en dödssynd... Inte riktigt lika illa som att inte ta bort luddet från torktumlaren, men inte långt därifrån... Jag är antagligen hatad av hela kvarteret...

 

Dessutom har jag köpt tre batterier för 117 kr och känner mig fattig... Det var inte ett av mina bättre köp...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela