BODENZIUS

Afraid To Shoot Strangers...

Publicerad 2011-03-09 10:09:58 i Allmänt

Man skulle vilja påstå att jag har lite att göra...

 

 

 

Jag har ju uppenbarligen tid att blogga och dricka kaffe...

Dessutom ska jag strax promenera bort till tunneln och leverera en låda egenhändigt lagad mat... Ska bli jättekul... Det är snöstorm...

Imorse när jag kom hit, så stod Håkans fönster på vid gavel... Det blåste och var svinkallt och man undrar hur han pallar att sova med minusgrader i lägenheten trots att man inte kan påstå att man är förvånad...

Kommentarer

Postat av: Håkan

Publicerad 2011-03-10 00:22:11

Det var ju plusgrader ju. Så fort det är över nollan så ska fönstret vara helt öppet. :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela