BODENZIUS

Sadelmuff...

Publicerad 2011-06-29 17:45:46 i Allmänt

Dagen började lite bittert med att jag fick reda på att jag skulle gå ett distrikt jag absolut inte gillar... David skulle gått där (han gillar det inte heller) men eftersom jag är lite synsk, så berättade jag för David redan i morse att någon skulle bli sjuk och han bli flyttad till ett gotte-distrikt, samt att jag skulle få gå det där dåliga... Och så bidde det ju såklart... Jag har ju alltid rätt...

Jag var lite bitter ända till jag kom ut till garaget och insåg att min moped var den ENDA med sadelmuff... Jag kände mig plötsligt väldigt gynnad... Jag menar... OM det skulle bli väldigt väldigt kallt, väldigt väldigt fort, så skulle jag vara den enda som inte skulle behöva frysa om rumpan... Mycket bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela