BODENZIUS

..............................

Publicerad 2011-06-08 19:03:53 i Allmänt


Gårdagen började rätt så dåligt... Jag lyckades riva sönder benet på soppåsen... Klantigt självklart... Jag får skylla mig själv osv... Men faaaan vad ont det gjorde...


För en gångs skull var vi hemma hos mig 16:30 en tisdag... Det är en bra tid att vara hos mig, för då kommer glassbilen! David rusade ut och köpte sex strutar för nittio kronor... Prisvärt...

Vi lyckades göra bort oss med tvätten... Igen... I alla andra tvättstugor får man ha torkrummet en timme efter tvättidens slut... Inte i min... Där bryter man strömmen sju minuter innan... Det resulterade i att vi hade en timme och sju minuter kortare tid på oss att torka våra saker än vi trodde... Vi tvättade sex maskiner (något vi aldrig kommer att göra om) och avslutade med att tvätta alla våra kuddar... Kuddarna fick chansen att torka i tjugofem minuter... Om någon undrar så är det inte tillräckligt! Varför går det alltid så dåligt när vi ska tvätta...?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela