BODENZIUS

...........................

Publicerad 2011-06-06 18:03:01 i Allmänt

Nämen...

 

Davve gillar tydligen att kasta upp nakenfisar i luften... Han ser ju mycket gladare ut än Matilda... Hon ser mer ut som - "Räcker det inte snart? Jag har ju lett mot kameran... Ta ner mig nu..."

 

Krocket är kanske inte det roligaste spelet i världen... Jag vann första omgången... Sen började det fuskas både hit och dit och då betedde jag mig ytterst moget och lade ner... Någon måtta får det banne mig vara...

 

Idag har vi turistat på riktigt... Vi stötte otippat på Götheborg och sprang genast och köpte glass och satte oss att dingla med benen vid kajen...

 

Okej... Jag kanske inte dinglade, men David gjorde det...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela