BODENZIUS

Waxholm III

Publicerad 2011-07-16 21:58:01 i Allmänt

Igår var vi på kryssning i Stockholms skärgård... Det var en fanstastisk dag! Elva härliga timmar med god mat och en massa sol och vatten... Det regnade när vi gick hemifrån men efter någon timme på sjön, så sprack det upp...

 

Eftersom jag helt missade att ta en bild på båten, som var jättefin, så lägger jag upp en bild på Davve... Han är ju också rätt så fin...

 

Vi drack väldigt god Ale... Och vi beställde faktiskt inte bara in den för att den var större än de andra...

 

På Bullerö... Eller Nämdö... Det var så rörigt där ett tag, så jag vet faktiskt inte... Hur som helst så såg vi en väldigt fin träkyrka... Den hette Nämdö kyrka... Men jag är nästan säker på att vi var på Bullerö... Det stod i af så i programmet...

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela