BODENZIUS

.......................................

Publicerad 2011-07-19 23:30:53 i Allmänt

Bror med familj har varit nere ett par dagar... Igår var vi på Liseberg... Det var verkligen hur kul som helst... Även om jag kanske bangade ett och annat som jag tyckte var lite för läskigt...

Johan och David åkte en väldigt otäck gunga... Den var så läbbig att jag inte ens kunde fota dem... Jag fick yrsel bara av att titta på...

 

Vi varvade såklart med täta besök på Tyrolen och kvällen avslutades med ett mycket lyckat restaurangbesök...

 

Idag hade Davve annat att stå i... Vi andra passade på att turista på riktigt genom att åka Paddan... Varför har jag inte gjort det tidigare? Paddan är ju asball och hur kul som helst!

 

Vi besökte Saluhallen och köpte på oss en massa ost och korvar och åkte sedan hem till mig och kalasade... Imorgon bär det av till torpet för en lugn vecka i skogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela