BODENZIUS

Djur?

Publicerad 2011-07-27 22:26:58 i Allmänt

 

Det är väldigt dåligt med bloggande på den här bloggen... Det beror på att jag är väldigt lat... Dessutom är jag tydligen väldigt dålig på att ta bilder... Jag har ju semester!

Vi har varit på torpet! Det var mycket trivsamt... Vi åt god mat och spelade sällskapsspel... Som vanligt var det väldigt ledsamt att åka därifrån... Mor och far kommer ner och hälsar på om en månad och sen åker vi upp en helg i september och i oktober far vi ju till Spanien...

Idag har vi varit på djurlajbans i Borås... Det är fint med djur...

 

David och Madde  lyckades klura ut hur man filmar med kameran... Bra klurat...

Det är jobbigt att blogga hemma hos mig när solen gått ner... Jag har ju inte hunnit köpa lampor...

Just nu undrar jag lite hur jag tänkte när jag bokade in en tvättid klockan åtta imorgon bitti... JAG HAR JU FÖR BÖVELEN SEMESTER!!!

Imorgon ska jag på Dejt med en jäkligt snygg kille! En sån där klassisk dejt med bio, middag och vin... Det kommer att bli en mycket  bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela