BODENZIUS

Var det bättre förr...?

Publicerad 2011-01-15 15:37:26 i Allmänt

Svensk sommar när den är som bäst!



Vi skickades ut med varsinn mugg och en order att inte komma tillbaka förrän vi fyllt dem två tredjedelar... Det var hur mycket mygg som helst och det kändes som ett omöjligt projekt, men vi lyckades till slut och pajen var helt klart den godaste någonsin...



Dagen jag träffade bergakungen var absolut den bästa dagen i mitt liv... Det finns nog inget som kan toppa det... Någonsin...



Detta är eventuellt den bästa platsen på jorden... Utanför kyrkogården i Wacken Town efter att man provianterat och hällt i sig flera liter smaksatt mjölk och tömt ett antal chipspåsar... Det som förstör idyllen lite är han med tjejhår längst till vänster... Men jag antar att ingenting är helt perfekt och man får helt enkelt stå ut med att han är där...

Utanför auktionen i Norberg är också ett fantastiskt ställe att vara på...


Här är bildbevis på att jag inte alls är värdelös i hemmet... När det kommer till att skruva ihop saker är jag en klippa... Dessutom hör det till att man dricker öl  samtidigt och öl är ju gott...


Solen - Håkan.... 1 - 0!


Jag och pappa på Råsunda...



Tyckte jag helt seriöst att det blonda håret var snyggt? Man undrar ju lite VARFÖR jag annars blonderade mig... Vi kan i efterhand konstatera att 2006 inte var mitt snyggaste år...



En tisdagkväll på Tyrolen, som tyvärr blev alldeles för kort...



Antingen är det någon som maniskt samlar på halsdukar eller så är vi bara väldigt frusna i vår familj...



Posten är en del av allas liv... Lite som surkål är för tyskarna...



Vi är så töntiga när det kommer till höjder...



Jag vill inte alls rekommendera den här platsen till att slå upp sitt tält... Det är dåligt att tälta 10 meter från autobahn... Jag har testat, så jag vet...




Den här posen används alltför sällan nu för tiden...



Det ÄR ju bästa posen!!!




Vissa saker var faktsikt bättre förr... Den här skokartongen till exempel... Den är inte alls lika bra nu...



Tre mongon i en grotta...



Jag vet vad det är alla tittar på i brunnen, men jag tänker inte säga!



Man tycker lite synd om Casillas som vill gosa när Ahlberg bara ser besvärad ut...



Snygg väska... Borde alla ha...

Kommentarer

Postat av: Håkan

Publicerad 2011-01-16 13:54:13

Ditt blonda hår var iaf finare än bögens hår!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela