BODENZIUS

Unga snillen spekulerar...

Publicerad 2011-01-13 20:52:59 i Allmänt



Jag och Mandel hade en diskussion angående om Fredriks snyggaste Converse var höga eller låga... Mandel var säker på att de var låga... Med tanke vad jag omedvetet skrev i sms:et så kan man anta att jag var rätt säker på att de var höga... ELLER att jag bara är förvirrad och dum och så kan det ju inte vara... Jag är ju samlad och smart... (Fast jag måste medge att det är ett av de dummaste sms jag någonsin skrivit)



Madde! Jag vann!! Känns sååååå bra!



I måndags var det översvämning i garaget... Med flytande isberg... Det var lite som Fångarna på Fortet... Eller vattenpalatset i Lerum...

Kommentarer

Postat av: Mandel

Publicerad 2011-01-16 10:06:29

Tycker fortfarande vi borde sätta upp den bilden på kylskåpet på jobbet! Alltid trevligt att kolla på massa roliga bilder på morgonen dessutom.. Alla skulle bli så mycket gladare då..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela