BODENZIUS

Titta vad jag hittade i mobilen!!

Publicerad 2011-01-08 14:49:40 i Allmänt

Det borde vara så att det finns kaffe och kaka framdukat varje dag när man kommer till jobbet... Det skulle helt klart öka trivseln...
TACK PAX!



Choklad är som bäst när det är mycket!



En dag var Fredrik med i GP...



Usch vad jag grät den är hemska dagen... Inte för att jag missunnar någon att gå i pension... Men hallå... Lämna mig alldeles ensam kvar... Det är inte riktigt okej... Ensam, rädd och ledsen...



Varför är de så stolta så ingen av dem kan ta steget och be om ursäkt... Hur kul kan det vara att sitta i varsitt hörne och sura sådär? Man undrar ju...



Förra vintern var bästa vintern... När vi inte klarade av att ta oss loss på egen hand, så kom det alltid en packe barn och hjälpte till... Han i den randiga mössan ramlade precis efter att jag tagit bilden... Men eftersom min mobil är så låååångsam, så hann jag inte få med det... Otur... Det såg kul ut....



Ungefär såhär kommer vår parkering att se ut när snön har smält bort... Observera att mannen försöker skotta bort vattnet med en snöskyffel...



Texas Longhorn take-away-dessert...



Ibland kan en liten chokladask göra en väldigt, väldigt lycklig... Även om alla vet att stora chokladaskar är bättre än de små...



En torsdagkväll var vi solidariska och bjöd på fika på Järntorget...



Precis hemkommen från BB... Gilyano är eventuellt världens sötaste bebbe!



Midsommar på torpet!



Efter många försök lyckades jag fota torpet från tåget... Det var skickligt gjort...



Antagligen den bästa bilden jag tagit med mobilen... Henrik ser galen ut på riktigt...



Någon granne som tröttnat på det eviga kissandet i svalen... Nu får det vara nog!



Två hjältar i vackra skjortor!



Snygg lampa... Borde finnas i alla hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela