BODENZIUS

Can You Hear Me Now?

Publicerad 2011-02-23 20:04:25 i Allmänt



Eftersom vår Kanal 10 inte fungerar, så tittade jag på fotbollen hos Mandel... Hon hade bakat kladdkaka, som tro det  eller ej, var lite misslyckad... Vi maskerade det med grädde och topping i form av M&M:s...
Jag har aldrig varit  med om någon som äter frukost så långsamt som Madde... Hon åt förvisso väääääldigt mycket... Men ändå... Det var så ineffektivt på något sätt...  





Klockan halv sex en onsdagsmorgon, så måste alla tycka att detta är roligt... Inte bara jag och Madde och vår dåliga humor!




Vi var på stadsvandring idag... Det var kallt och intressant...




Styrelsen avtackade mig... Passande nog så fick jag en bok om stickning...




Onsdagar så är det tradition (om man får lov att kalla det tradition efter tre onsdagar) att jag och David lagar mat och sen tittar på Sveriges Mästerkock... Idag lyckades vi oväntat bra med maten... Fast å andra sidan är det svårt att misslyckas med två paket bacon...




Våra vänner Ben & Jerry får såklart vara med...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela