BODENZIUS

I Seek Power...

Publicerad 2011-02-24 21:40:31 i Allmänt

Eftersom jag pysslade med annat när alarmet på mobilen ställdes igår, så missbedömde jag tiden ganska mycket... Det resulterade i att jag tog en buss senare än vanligt, samt att jag inte fick någon frukost eller ens kaffe... Men men... Pax Tigertass är en ängel... När jag frös som mest, serverades en varm kaffe till garaget...

Jag har gjort det och jag skäms!! Verkligen!!!
Jag kommer aldrig någonsin, inte ens under tortyr, erkänna att det var gott!

De säger att övning ger färdighet... Man hoppas att det stämmer...

Kommentarer

Postat av: Håkan

Publicerad 2011-02-25 01:14:08

Inga five guys-burgare precis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela