BODENZIUS

Out On The Streets...

Publicerad 2011-02-11 16:43:53 i Allmänt



Jag fick äran att träffa bästa katten Ahlberg idag... Han är kanske inte den snyggaste katten men han är så jäkla go att man kan dö!




Jalila var på besök... Eventuellt världens sötaste ettåring...




Vi har hela köket belamrat med bakverk... Alla bänkytor och halva kylskåpet... Angelina sa att vi fick äta... Undrar om hon förstår att det i princip innebär att det inte kommer att finnas några kakor till kalaset imorgon? Jag menar... Vi ska ju vara hemma ikväll och det är jag som ska laga maten... Detta kan resultera i att vi sitter här hungriga med ett kakutbud utan dess like...




Jag var och köpte stickattiraljer (Är det ett ord på riktigt?) och fick en värdecheck... Eftersom jag vet att vi kommer sticka  slut på vårat garn rätt så snart, så kan 50 kr komma mer än väl till pass...


Nu ska jag duscha och rätta till ett och annat och sen ska jag försöka mig på den där matlagningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela