BODENZIUS

Of Rage And War...

Publicerad 2011-02-27 10:42:31 i Allmänt



Igår var jag på annan ort och spelade sällskapsspel... Mitt lag vann... Såklart... Det andra laget försökte anklaga oss för fusk... Det är okej... Jag är väl inte heller världens bästa förlorare... Men för att behålla min heder, så vill jag ändå säga att vi spelade ärligt... Från början till slut...
 



Vissa tror att det här är en ingång till affären... Man skulle kunna tycka att avsaknaden av handtag, samt att det står en hylla med godis precis innanför, är en ledtråd till att ingången är någon annanstans... Alla tänker inte så...




Detta är, tro det eller ej, inte heller stället där man går in...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela