BODENZIUS

Everlasting love...

Publicerad 2011-02-14 21:25:38 i Allmänt



Såhär  borde det vara uppdukat varje morgon när man kommer till jobbet... I af på måndagar och torsdagar då jag kommer först...




Nej... Jag har forfarande ingen humor... Men jag vet att åtminstone Mandel kommer att uppskatta bilden...




As requested... Overallen i all sin prakt!




Jalila är här och sover över inatt... Vi hade en nappkris tidigare under kvällen, men den är löst nu, så det ska nog gå bra...




Mandels kylskåp är numer lite mer välfyllt... Hon har både te och Oboy!




Mandel hade sparat en hylla åt mig... Det var vänligt... Att skruva ihop saker är bland det bästa jag vet osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela