BODENZIUS

..............................................

Publicerad 2011-04-23 08:15:49 i Allmänt


Jag har fått en gul påskpresent! Jag blev faktiskt jätteglad...


Linus och Molly kom på besök... Lite tråkigt att de sov hela tiden, så jag inte fick chans att bära runt på dem... Men herregud vilka söta bebbar!!



Jag kramades med herr Ahlberg... Då ser man ut såhär efteråt... Det är helt sanslöst... Att han ens har något hår kvar efteråt... Casillas såg jag inte så mycket av... Han är ju inte den mest sociala katten...




ROADTRIP!! Jag älskar att åka bil...



In The Middle Of Nowhere...





Det har förekommit brottning... Det råder delade meningar om vem som egentligen vann... Jag hejade på den lille, så jag förutsätter att det var han som vann... Jag är ju en sån där medgångssupporter och det blir så krångligt om jag ska behöva byta...













Jag fick även en Barbapappa till mitt rosa boende... Den kommer att göra sig perfekt där... Rosa är ju bästa färgen osv....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela