BODENZIUS

.........................................................

Publicerad 2011-04-02 23:49:33 i Allmänt

Någon snubbe på fabriken tyckte att detta var något för mig... Jag vet inte riktigt hur det är meningen att jag ska tolka det, så jag tackade med en nigning...

 

David slog sönder sin kaffekanna... (Jag antar att man inte är lika aktsam när man själv inte dricker kaffe) Hur som helst så rotade han fram sin gamla kaffebryggare från någonstans långt in i ett skåp... Kaffet smakade typ papper... Jag måste köpa en ny kaffebryggare till David...

 

Sicken festmåltid... Big King med bacon, Chili Cheese och King Wings...

 

Jag hittade två av Postens blålådor i en källarskrubb i kravallkvarteren...

 

Det var helt klart världens mest belamrade källarskrubb...

 

(Idag hände det något fantastiskt och helt underbart!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela