BODENZIUS

Shopping shopping shopping...

Publicerad 2011-04-28 19:49:28 i Allmänt

Biljetterna till höstens spanienresa är bokade... Den tionde oktober far vi!
Jag och David blev erbjudna semester idag och imorgon och det är ju svårt att tacka nej till... Idag har vi varit på roadtrip och shoppat loss... Vi gillar att åka bil och eftersom jag behövde lite kläder inför resan till Barcelona på måndag så passade vi på att åka till Gällstad... Det var en trevlig liten ort... Jag har lovat David att jag inte ens ska titta på ett par skor på minst två månader... Hur lyckades han få mig att lova det? Det kommer att bli jättejobbigt om inte omöjligt...



David köpte nya strumpor och skor... Han var lite som ett barn och var bara tvungen att sätta på sig det nya direkt utanför affären... Lite charmigt på någe vis...

 

Dagens bästa inköp... Åtta timmar högklassig action där Vincent jagar randomskurkar och åker på taket på tunnelbanan i new York...

 

Dagens näst bästa inköp... Jag fick lov att köpa en resväska... Eftersom jag inte äger någon resväska... Längre... Jag hittade en skitsnygg jätterosa... Mycket nöjd...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela