BODENZIUS

Påsk på torpet!

Publicerad 2011-04-26 16:53:22 i Allmänt

Okej att jag kanske gått upp ett eller två kilo under påsken, men jag trodde inte att det syntes så tydligt... Jag blev avslöjad idag på jobbet.... "Du har lagt på dig lite va?" Inte för att jag bryr mig ett endaste dugg... Jag behöver ju inte beach-banta förrän till hösten... Jag håller för föga troligt att jag kommer att visa mig i bikini innan septembers utgång...

 

Såhär lustig ser man ut när man försöker värka fram ett svar på en fråga i världens roligaste frågespel... Det ser lite ångestbetonat ut, men vi hade faktiskt väldigt roligt... I af första kvällen när man fortfarande vann någon gång ibland... Andra kvällen var det kört... Pappa och david knäckte oss varje gång... SURT!! Det är ganska tråkigt att David är så fruktansvärt allmänbildad... Han kan ju det mesta om precis allt... Jag har bara randomkunskap lite här och var och det räcker inte... Men jag har andra kvaliteter... Jag är t ex rätt så händig...

 

En trött krigare...

 

Det är praktiskt att ha ett helt kitt mot mygg och knott... Det är viktigt att inte de dem en chans... Dessutom kan man spruta Radar emellanåt... Då är man trygg!

 

Alla kanske inte visste att Liverpool ligger i Motala...

 

...Där det även finns väldigt många vitsippor...

 

...Samt postisbilar utrustade med brutala strålkastare på taket... Varför har inte vi såna? Det är faktiskt ganska orättvist...

 

Igår var vi på Motala-Öis... Det var en fruktansvärt dålig match på en bedrövlig plan... Det började med att Öisklacken försökte bränna ner läktaren... Brandkår, ambulans och väldigt många poliser kom till undsättning... Det hindrade dock inte ett par Öissupportrar från att försöka slå ihjäl Motalafansen efter att Motala lagt mål... Då gick vi...

Kommentarer

Postat av: Håkan

Publicerad 2011-04-26 21:47:00

Meh, vilka uslingar.

Dina riktiga kompisar vet ju att det var flera år sedan du blev tjock!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela