BODENZIUS

..........................................

Publicerad 2011-04-07 23:24:29 i Allmänt

Idag när jag kom hem från skolan så var brandlarmet igång... Det är faktiskt lite klurigt att komma på hur man ska nå upp till taket när brandlarmet tjuter så det svider i huvudet... Efter att ha suttit  på golvet och funderat en stund, drog jag fram en stol och lyckades plocka ner dosan... Jag lyckades relativt fort lista ut hur man fick loss batteriet och pustade ut... Till jag insåg att det fortfarande lät... väldigt högt... Och ändå stod det "Unit will not function without battery!" Man blir ju förbannad... Tillslut så tystnade det äntligen... Jag får väl sitta uppe och vaka hela natten nu när jag saknar brandvarnare...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela