BODENZIUS

...................................................

Publicerad 2011-04-03 00:30:14 i Allmänt

Vi tar det här med att spela Nintendo seriöst och vi har dessutom förstått att man behöver chokladdoppade Oreos för att orka med hela natten...

 

Jag har äntligen hittat någon som gillar Mario Party... Ett helt fenomenalt barnspel...  Vi är rätt så kassa och förlorar mot datorn heeeela tiden...

Vi hade bestämt oss för att spela Mario Party 2 eftersom man får ha cowboyhatt då... Det var en trevlig tanke ända till Rikard frågade var mitt Nintendo 64 var och jag kom på att jag har glömt att köpa det... Jag har spelet och handkontroll men ingen konsoll... Tokigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela