BODENZIUS

Utan prickar i España...

Publicerad 2010-10-21 19:25:41 i Allmänt

Igàr vid middagen, sà blev vàr kypare av nagon anledning irriterad pà oss... Man vet inte varfòr men vi kanske àr allmànt jobbiga eller nàt... Vad vet jag... En annan av kyparna som hade sett min Real Madrid tatuering bad mig visa den och det blev typ upploppsstàmmning bland personalen i restaurangen... Nàr Fredrik tidigare under dagen var i poolbaren och hàmtade drinkar, sà fràgade bartendern om hon med Realtatueringen var hans fru och sedan beràttade han sitt livs historia... Han hòll pa Barca... Tònt osv... Det àr nàgot man fàr leva med nàr man àr vàltatuerad... Alla vet vem man àr och det àr kòrt att fòrsòka smàlta in i màngden osv...
Idag gjorde vi ett tappert fòrsòk att gà pà marknaden... Det fungerade i ungefàr fyra minuter... Sedan hade tre afrikanska forsàljare oberoende av varandra kallat Fredrik fòr Rambo (Det var samma sak fòrra àret)... Vi gick och drack òl istàllet...
Jag har blivit en hejare pà att blanda drinkar... Man kan ha sprit i allt... I slush puppy kan man ha hur mycket sprit som helst utan att det smakar nàgon alkohol... Det àr bra om man vill bli full...
Vàra poolgrannar ar skàningar (nàgot de inte fórstàtt sjálva) och dissade hógt och ljudligt alla tyskar... "Tyskar ár sà àckliga och avtàndande"... Det àr typiskt skànskt... Ingen som helst sjálvinsikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela