BODENZIUS

Gothenburg Vs Göteborg

Publicerad 2010-05-05 03:47:43 i Allmänt

Redan imorse när jag tappade rakhyveln på tån, så kände jag på mig att detta skulle bli en bra dag… Och jag antar att ingen är förvånad över att jag hade rätt…
Efter inköpet av Hawaiiskjortorna (Lill-pluggen köpte även öronproppar, för att få åtminstone en natts redig sömn och Fredrik gick loss på en automat med lösmustascher), satte vi kurs mot Denver… Vi hade inga planerade stopp på vägen, så när Gothenburg dök upp på en vägskylt, svängde vi självklart av… Lokalbefolkningen uppskattade besöket minst lika mycket som vi… De hade ett hus gjort av snacks och choklad… Dessutom hade de det bästa kaffet vi druckit sedan vi kom hit… Fredrik fick en ko på sin mugg, medan jag fick nöja mig med en lila blomma (eller kanske var det ett moln?)… Jag vet att det inte alltid kan vara millimeterrättvisa, men någon måtta får det ändå vara…
Man undrar lite över hur länge det ska dröja innan Håkan inser att wonderbaumen för länge sedan spelat ut sin rätt och behöver bytas ut…


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela