BODENZIUS

Knackelibank på dörren...

Publicerad 2010-05-27 23:04:24 i Allmänt

Jaha... Om någon för en sekund trodde att det skulle vara skönt att komma hem, så tro en gång till... FY FAAAAAAN vad tråkigt det är!! Jag saknar Håkan och Rikard... Jag saknar Motell 6 och Lars Vegas Trio... Jag saknar vår bil och alla mackstopp...
Det enda roliga med att komma hem var att träffa Mandel... Men hon kan ju åka med som handbagage...
Resan hem sööög... Det var trångt och min ena fot svullnade upp, så jag fick klumpfot... Det gjorde jätteont i hela benet och Håkan sa att det är vanligt att folk dör av blodpropp när det blir så...
Håkan och Lill-smugglarn blev visiterade i tullen i Brüssel... Det var förvisso inte lika roligt som när vi upptäckte hur stort Lill-pajsarns märke i huvudet var sedan han blåstes in i fläkten... Han stannade fläkten med huvudet och efter det var den lite trasig...
När vi kommit hem till meningslösa Sverige gjorde vi ett tappert försök att handla lite nyttigt hos den lokala ICA-handlaren... Det gick väldigt bra eftersom vi inte köpte något bacon... (Däremot så hade det ju kommit en massa nya chokladsorter medan vi varit borta som vi såklart fick lov att köpa... Marabou Polka... Marabourulle Kokos... Daim Päron...)
Vi ska börja spara till nästa års resa redan nu... Lotto kör vi igång med på lördag... Vi ska ha fem stående rader till vi vinner minst 100 miljoner... Det är vad vi kalkulerat på att vi behöver för att sluta jobba och köpa de lägenheter vi förtjänar för ett drägligt liv...
Men på måndag ska jag infinna mig i fabriken igen... ÅNGEST!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela