BODENZIUS

BALOO.....................................yes

Publicerad 2010-05-22 06:09:51 i Allmänt

Vi började dagen i Gettysburg… Vi gillar ju krig och det var kul att se något annat än andra världskriget för en gångs skull…
Det som är lite jobbigt är att jag inte vet hur vi ska hinna se alla serier och filmer, som vi måste se när vi kommer hem… Vi måste se alla 365 avsnitten av Dallas, hela Nord och Syd, Macahan, Lilla huset på prärien och ett gäng filmer om Gettysburg, Blood in blood out, Broarna i Madison County, Flykten från Alcatraz, Roadtrip (Med Brittney Spears), alla Rocky, Philadelphia och alla maffiafilmer… Ahhhh…!! Det finns ju inte en möjlighet att jag kommer hinna  jobba…
Vi bor nog på det dyraste hotellet i Philadelphia (Håkan: Jag vet att du säger att det är ett fulhotell, men det ligger i centrum, mitt i den historiska delen av staden och det är det lyxigaste vi bott på hittills… Dessutom kostar det fyra gånger så mycket som motellen vi brukar bo på… )
Jag, Fredrik och Lill-Knyttet har gjort stan… (Håkan är på porrklubb… Som vanligt…)
Imorgon kommer vi till New York… Jag har lite separationsångest för att lämna bilen… Den har varit vår bas i tre veckor…
Det känns som en evighet sedan vi var på Landvetter, men jag är absolut inte redo att åka hem… Och att man ska behöva gå tillbaka till fabriken… Jag har ju inte tid att jobba har jag ju sagt… Det är så tråkigt att man måste jobba och slita i ett år för att kunna göra något ball… Och det här är helt klart det häftigast jag har gjort i mitt liv…


Kommentarer

Postat av: Håkan

Publicerad 2010-05-22 07:21:43

Meh lipa inte.



Jag kunde väl inte veta att detta var någon historisk del. Och får ju gissa lite när man inte vet. Och i Sverige är best western skabb-deluxe.



Sen är 1500 för ett schysst rum mitt i stan inte i närheten av det dyraste.



Lip lip. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela