BODENZIUS

San Francisco...

Publicerad 2010-05-10 07:08:36 i Allmänt

Vi har tillbringat dagen i San Francisco… Vi tog in på Motell 6, som är vårt bästa motell… Besvikelsen var total när vi märkte att det inte fanns någon dörr mellan våra rum…
Efter att ha lämnat av våra väskor gav vi oss ut på stan… Jag tyckte det var lite otäckt (Jag är ju förvisso rädd för nästan allting).. För det var BARA knarkare överallt… Alla var höga och tandlösa och stod och hängde överallt… Dessutom pratade de för sig själva…
Tillslut hittade vi till China Town, dit det var meningen att vi skulle från början…
Vi hamnade på en liten restaurang, där det visade sig att de inte hade det som stod på menyn… Mycket underligt… Jag och Lill-killen beställde budweiser, Fredrik någon importerad kinesisk öl och Håkan apelsinjuice (vilket är det enda han dricker förutom smaksatt mjölk) Fredrik och Håkan fick sina drickor rätt så snabbt och när det gått tio minuter utan att Jag och Lill-killen fått våra öl, sa Håkan… “Fick de gå och köpa ölen eller? Höhö” Och ja… Det fick de! Efter en stund kom en liten tös in med våra öl… Detsamma var det med Desserten… Den köpte de på fiket bredvid… Någon (Inte i vårt gäng) beställde fisk, som en mycket gammal tant fångade ur akvariet… Med hov! Det var ett annorlunda restaurangbesök!
Vi har nästan sett Golden Bridge… Det var skitnära… Verkligen!
När vi skulle tillbaka till motellet lurade Lill-kartan upp oss för varenda backe i hela San Francisco… Det slutade med att Håkan nästan dog… Igen… Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela