BODENZIUS

I´m in Bongo Heaven....

Publicerad 2010-05-11 07:41:16 i Allmänt

Idag är det den 10 maj… Hmm… 10 maj…  10 maj… Det känns precis som att det var något speciellt med den här dagen, men jag kan för mitt liv inte komma på vad det var… Kanske någon jag känner har namnsdag eller så… Knepigt…
Dagen började lite otäckt, med bilåkande uppför otroligt branta backar… Jag satt som vanligt med dödsångest och grät i baksätet… Jag trodde på allvar att bilen skulle tippa bakåt…
Vi måste sluta lita på Lill-guiden… Han hade kollat upp var närmaste parkering låg för att ta färjan till Alcatraz… Nära var det INTE!! Det var hur långt som helst att gå! Vi hade gått upp tidigt för att hinna med första färjan klockan nio… Ett projekt som var dödfött redan från början… Vi kunde inte åka förrän 11:30... Detta var ändå rätt lyckat, eftersom det gav Håkan en chans att äta soppa i bröd och dessutom fick vi se ett gäng nöjda sjölejon…
När vi väl kom ut till Alcatraz så hade det börjat ösregna… Onödigt…
Fängelset var ball… Vi fick varsin liten manick med hörlurar som guidade oss…
I bilen på väg till L.A. öppnade vi tre wonderbaums samtidigt… (Vi låg lite efter tidsplanen pga en jävla titt-kö och hoppades på att det skulle få oss att köra lite fortare, alternativt lite längre) Jag vet inte om det var en sån god idé som vi tänkte…  Nu är vi i af två timmar ifrån L.A. på vårt bästaste Motell… Med dörr emellan rummen…

Kommentarer

Postat av: Mandel

Publicerad 2010-05-11 21:08:49

Stollar!

Postat av: Coffe fors

Publicerad 2010-05-11 21:44:03

Tja! Mår ni bra? När jag läser det ni skrivit får jag skit lust att också åka ditt. Men kommer ni hem innan den 18 maj?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela