BODENZIUS

Girls Girls Girls... Osv...

Publicerad 2010-05-12 09:10:56 i Allmänt

Vår dag i Los Angeles började med att vi körde vilse flera gånger när vi försökte hitta ett ställe att fota Hollywood-skylten ifrån… När vi väl lyckats med det parkerade vi i ett parkeringsgarage där vi gick vilse både när vi skulle ut och när vi försökte hitta tillbaka till bilen… Vi hade sparat väldigt mycket tid om någon av oss haft i af lite lokalsinne…  
På väg ner från ett högt berg träffade vi på en räv som verkade gilla oss…
Vi har såklart åkt genom stan med Beach Boys på högsta volym och nervevade rutor, sjungandes falsett… Genom east L.A. ville vi smälta in och spelade Mexikanskt…
Vi hade höga förhoppningar på piren i Santa Monica men den var stängd när vi väl kom fram… Det tar 40 minuter att ta sig fram en kilometer i L.A…. Ganska osmidigt!
Vi gick på strippklubb istället… Lill-sprutan fick sig efter mycket velande två lapdance av Sabrina… Det var Happy Hour… Köp en, få två… Endast 40 dollars… Som hittat! Lill-brallan blir röd i ansiktet bara man nämner det...Det är väldigt roligt...
Jag missade att nämna att Håkan hade med sig presenter till oss från Bunny Ranch… Fredrik fick en tröja och jag en mössa…En annan sak jag tänker missa är när den dumma vakten kallade mig och Fredrik för gentlemen...


Kommentarer

Postat av: Tobias fors

Publicerad 2010-05-12 21:15:00

Coola bilder :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela