BODENZIUS

Do the Zoo!

Publicerad 2010-05-13 07:31:50 i Allmänt

Dagen började fantastisk bra med frukost hos friendly Pete…
San Diego är en trevlig liten by med både Sea World och Zoo… Vi bestämde att skjuta upp besöket till Mexico för att hinna med båda delarna… (Vi är ju ett zoo-gäng, som går på zoo så fort vi kommer åt…)
Vi började med Sea World… Det var asdyrt och vi funderade på om det var värt det… (Vi är inte så förtjusta i sånt som lever i vatten, utan riktiga djur) Dessutom fick man lämna fingeravtryck vid entrén… När vi sett späckhuggarshowen var det värt varenda dollar! Sea World är väldigt amerikanskt och ingen blev väl direkt förvånad när showen började med att vi skulle hedra alla amerikanska soldiers… Åhhhh vad töntigt!
Jag vill inte på något sätt erinra mig att jag skulle vara den drivande, men vi hamnade i någon fruktansvärd dödsmaskin ((vissa kallar det bergochdalbana) Kan man skriva det som ett ord?)
Det var inte ett dugg roligt och lite blött…
Mellan parkbesöken passade vi på att äta på Carl´s Jr igen… Den kedjan finns bara i Kalifornien (Trodde vi eftersom Lill-ljugaren påstod det… Han ljög… Vi är i Arizona och har en Carl´s Jr right Next door…) och de har hamburgare med galet mycket ost… När vi sedan hängav oss åt att do the zoo, så ångrade jag mig lite… Jag har verkligen blivit jättetjock… Håkan har bränt ansiktet och kommer se ut som Vincent i skönheten och odjuret imorgon…
Lill-klistret har blivit tråkad hela dagen efter hans bravader igår…
Vi har gjort ett seriöst försök att hitta nya hawaiiskjortor, men det är omöjligt… De har ingen smak alls i det här landet… Men vi ger inte upp… Det gör vi aldrig…!


Kommentarer

Postat av: Bilalragna

Publicerad 2011-06-05 13:57:48

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela